We zien het maar al te vaak…Bedrijven die al jaren hetzelfde doen (niks mis mee) en al jaren op dezelfde wijze communiceren (van alles mis mee).
Up to date blijven met de maatschappij en je doelgroep is van levensbelang. De kapsalon die werkt op dezelfde wijze als in 1995 trekt weinig nieuwe (lees jonge) klanten.
De autoshowroom met verkopers in driedelig grijs achter een groot bureau verkoopt minder auto’s. Het restaurant dat geen vegetarische en/of veganistische gerechten op de kaart heeft staan loopt veel klanten mis...
De eerste indruk van een klant is doorslaggevend voor een eerste aankoop. De beleving van je klant is bepalend voor een vervolgaankoop. Team Vormekaar helpt je graag om up to date en vernieuwend te blijven.
Jouw bedrijf, product of dienst op een frisse, vernieuwende manier laten opvallen: dat is onze uitdaging. Dit doen we natuurlijk niet rücksichtslos maar in behapbare stapjes. En hebben wij eenmaal die frisse nieuwe huisstijl ontwikkeld, je on- en offline communicatie en vormgeving toekomst proof gemaakt en je klanten overdonderd met leuke, aansprekende acties dan blijven wij alles in de gaten houden.
Voor je het weet zijn we alweer een paar jaar verder met nieuwe uitdagingen, ontwikkelingen, regels en Do’s en Don'ts! Alleen op die manier blijft je bedrijf niet alleen leuk voor je klanten en werknemers maar ook vooral voor jou als eigenaar.