Soms heb je veel te vertellen. Denk aan een grote verkoopactie (retail), nieuwe produkten in je assortiment of het begin van een nieuw cursusjaar.
Hoe krijg je dat netjes en overzichtelijk in een advertentie of Direct Mail naar je klanten?
Team Vormekaar is weliswaar een fan van online teasers en goed gevulde websites maar een goede offline campagne is en blijft in veel gevallen een must. Zelfs echte online bedrijven als Coolblue en Bol.com (h)erkennen de kracht van print. Een goede DM of huis-aan-huisverspreiding die op het juiste moment op de deurmat van de klant valt komt, zeker gezien de overvloed aan digitale berichten, beter aan dan bijvoorbeeld een e-mail nieuwsbrief.
En je kunt er veel meer in kwijt. Een “eigen” krant is dan een uitstekende manier om je boodschap over te brengen.
Laten we eens uitgaan van een huis-aan-huisverspreiding voor een retail actie met een oplage van 50.000 stuks.
In dat geval is het een stuk voordeliger om een krant van 4 pagina’s A3 op prachtig extra zwaar en wit papier te bezorgen dan een folder van 4 pagina’s A4
Kortom: voor minder geld kun je 4x zoveel informatie kwijt, grotere foto’s gebruiken en je aanbiedingen veel krachtiger promoten.
Ook voor Direct Mail maken wij vaak gebruik van dit soort grote formaten. De grootste kostenpost bij Direct Mail bestaat uit realisatie en porto. Niet uit papier!
Waarom dan voor een paar cent meer dan niet lekker uitpakken en extra opvallen?
Wil jij meer weten over onze grote formaten en de talrijke mogelijkheden met Direct Mail en Huis-aan-huisverspreiding?
Stuur dan een mailtje (of een mooie brief)!