VRMKR Wat we doen Blog

Wat we doen

maart 2020

Blijf Goed in Beeld bij je Klanten

Zeker aangezien het voorlopig lastig is om fysiek op bezoek te gaan

Tijden zijn veranderd, voor iedereen en overal.
Ook zakelijk zullen bedrijven hier anders op in moeten spelen.


Ben je nu nog wel voldoende in beeld bij je bestaande klanten? En kom je uberhaubt nog wel in beeld bij potentiele nieuwe klanten?

 

Offline en/of Online in beeld bij je klanten

Zowel online (web/social) als Offline(print/drukwerk) zijn er vele mogelijkheden.
En ieder medium heeft weer zijn eigen voor- en nadelen. UIteraard zijn steeds meer mensen onlne en dan vooral mobiel actief.

Op deze manier blijf je wel goed in beeld alleen blijft het een zeer vluchtig medium.

Op een desktop, laptop of tablet is men nog wel bereid om een langer artikel te lezen echter mobiel ben je waarschijnlijk een van de vele op de tijdlijn van je klant.

 

Vooral mobiel moet je er dus echt tussenuit springen wil je onder de aandacht blijven van je bezoeker. (top of mind)

 

Bij (offline) media, dus een eigen magazine of krant bijvoorbeeld, heb je de mogelijkheid om de aandacht van je klant langer vast te houden.

Aangezien hierin de informatie over meerdere pagina's en verschillende artikelen kan worden verdeeld.

Verder wordt je klant ook niet afgeleid door informatie van andere en neemt dus eerder jouw artikelen in zich op.

 

Val op door herkenbaar te blijven

Nu je veel minder persoonlijk in contact bent met je klanten is het van belang dat jouw uitingen in alle vormen van media herkenbaar van jouw bedrijf afkomstig zijn. D.m.v. een eenduidige uitstraling qua kleuren, lettertype, gebruik van logo en andere huisstijl elementen.

 

Verder moet meteen duidelijk zijn voor je klant wat jouw bedrijf te bieden heeft. Dit zodat in de gedachte van je klant, bewust of onbewust, de koppleing wordt gemaakt tussen jouw bedrijf en het product of dienst die je kan leveren. Alleen zo zal je klant aan jou persoonlijk en jouw bedrijf blijven denken wanneer hij of zij je product of dienst nodig heeft in de toekomst.